Just for Fun ... Pics

أنا بقالي كتير أوي ما كتبنتش حاجة بس جالي أيميل النهارده قلت لازم أعلق عليه هنا في المدونة
الايميل عبارة عن صور بس غريب جداً ... أنا أول مرة أشوف الصور العجيبة دي
الصورة دي من تايلاند و شايفين طبعاً أزاي الطفل بيحيمي الثعبان الكبير معاه ... أنا حاسس أن الثعبان هو اللي خايف !
أما دي فمن الصين ... يعني العدد في الليمون ... تصور مثلاُ الصينين كلهم عايزيين يصيفوا في وقت واحد ... دول ممكن يأخدوا المحيط كله يومها و يتسبب ذلك في غرق العالم كله أثر الفيضانات !!!
دي بقي من تكساس ... يعني( النظافة تاج علي رؤوس البقر) ... مع الأعتذار للحكمة اللي بتقول (الصحة تاج علي رؤوس الأصحاء)
الصورة دي من اليابان أنا مش عارف اليابنبن عايزين يعملوا أيه في العالم أكثر من كده بطيخ مكعب علشان يعرفوا يحطوا في التلاجات بسهولة و ينقلوه بسهولة ... أنا عارف أخرتها أيه معاكم !
باكستان حيث النقل البرمائي
مين قال أن مصر فيها أزمة مواصلات ... اما اللي في بنقلادش دول يعملوا أيه ؟ ... الحمد لله علي كل حال
يا جماعة وسعوا شوية للقطر ده ... احترموا أن في شريط قطر موجود والقطر عايز يعدي ... أنا لو مكان السواق اطلع عن القضبان و ما يهمنيش !!!! علي فكرة الصورة دي من اندونيسيا
تحب تأكل أيه يا كنجرو يا حبيبي ... أجيبلك أيس كريم !!! ولا تأكل أم علي !!!استراليا
طبعاً الصورة دي من الهند و مش هعلق عليعا ... السكوت أحسن

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله،
أزيك يا قصص باشا، وأيه أخبارك؟

بقالك كتيير فعلاً سايبنا... حمد الله على السلامة.

على فكرة أنا مكيفاني أوي فكرة البطيخ المربع، يا ترى هيتقطع شقق برضو ولا سمبوكسات... (:

سكندري يقول...

أزيك يا مخ
انت عارف انت واحشني اد ايه
بس فعلاً ان مشغول جداً اليومين دول